неділя, 9 квітня 2017 р.

Характеристика вчителя історії

Характеристика
професійної діяльності вчителя історії   
Юрівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Марусик Антоніни Михайлівни,
1973 року народження
Марусик Антоніна Михайлівна  має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «історія».  Викладає предмет з 1996 року, має першу кваліфікаційну категорію.
 Забезпечує належний рівень викладання історії відповідно до навчальних програм із дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти.
Метою фахової діяльності педагога є формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювати суспільні явища й процеси, життєвих та прикладних особистісно – життєтворчих, соціалізаційних, комунікативних, інтелектуально – інформаційних навичок.
У повсякденній роботі вчитель уміло використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках історії та правознавства; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; упроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці, уміє лаконічно, образно й виразно подати навчальний матеріал, аргументувати свою позицію.
Антоніна Михайлівна  постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів. На її уроках відсутня одноманітність у структурі та методиці, школярі виявляють своє історичне мислення в процесі опитування, під час вивчення нового матеріалу чи його закріпленні. Велику увагу приділяє не скільки оцінюванню обсягу матеріалу, що залишився в пам’яті, скільки вмінню його аналізувати, узагальнювати, активно використовувати в нестандартній ситуації, умінню самостійно здобувати знання, вести пошуково – дослідницьку роботу. Запровадження на уроках  активних методів навчання та ділових ігор сприяє формуванню в учнів умінь і навичок вироблення певних особистісних цінностей, створює атмосферу співробітництва між вчителем та учнями.
Сприяє формуванню в учнів поваги до принципів загальнолюдської моралі, батьків, культурно – національних, духовних, історичних цінностей України.
Бере активну участь у роботі шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу, проводить відкриті уроки, систематично займається самоосвітою, опрацьовує фахові періодичні видання.
Користується повагою серед учнів, колег по роботі, батьків.




Директор школи                                                          Н.М. Овсійко














З характеристикою ознайомилась                             _______________



«____» __________ 20___ р.

Немає коментарів:

Дописати коментар