неділя, 9 квітня 2017 р.

характеристика вчителя вищої категорії

Характеристика
вчителя хімії Юрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ»
Петренко Валентини Степанівни
24.01.1962 року народження ,освіта вища,
стаж  педагогічної роботи 32 роки,
вища кваліфікаційна категорія
 
         Петренко Валентина Степанівна працює у Юрівському навчально-виховному комплексі «загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» на посаді вчителя хімії та біології   з 1990 року.
          Досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує у навчально – виховному процесі на уроках хімії та поширює у професійному середовищі,  вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків, активно впроваджує форми та методи організації навчально – виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.
         Метою фахової діяльності педагога є формування системи знань з основ хімічної науки, необхідної для адекватного світосприймання та уявлення про сучасну природничо – наукову картину світу, опанування наукового стилю мислення, усвідомлення способів діяльності і ціннісних орієнтацій, які дають змогу зрозуміти наукові основи сучасного виробництва, техніки і технологій, безпечно жити в сучасному високотехнологічному суспільстві і цивілізовано взаємодіяти з природнім середовищем.
         Уроки  Валентини Степанівни відзначаються чіткістю в реалізації поставленої мети, логікою побудови доказів. Ефективно використовує різноманітні, оригінальні методи і засоби залежно від цілей і змісту уроку: індивідуальні завдання, різні форми взаємоконтролю, хімічні диктанти, графічні та табличні способи систематизації та узагальнення матеріалу, індивідуально – групові завдання різнорівневого характеру, тестові форми контролю знань, залучаючи учнів в активну пізнавальну діяльність до вивчення хімії. Уміє вдало застосовувати алгоритм розв’язання певного типу задач із по елементним аналізом, прикладами, набором тренувальних вправ. Доцільно використовує на уроках хімії навчальні комп’ютерні програми, віртуальну лабораторію.
         Учитель забезпечує високу результативність, якість своєї праці. Її вихованці неодноразові призери ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії. У  2014-2015 навчальному році учень 9 класу Коновал Сергій , у 2015-2016 н.р. учениця 9 класу Кубишка Катерина у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології зайняли ІІІ місце.
         Як класний керівник багато уваги приділяє формуванню в учнів культури спілкування. Знайомить дітей з народними звичаями, традиціями, виховує любов до рідного краю, України, повагу до старших, свідоме ставлення до праці.
         Тісно співпрацює з батьками своїх вихованців, надаючи допомогу у питаннях навчання, виховання та розвитку їх дітей.
         Валентина Степанівна постійно займається самоосвітою, вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий і кваліфікаційний рівень. Працює над науково – педагогічною проблемою   «Розвиток ключових компетентностей на уроках хімії засобами ІКТ». Свої методичні доробки друкує на методичному порталі.
         Бере активну участь у роботі шкільного та районного методичного об’єднання  хімії, є членом  творчої групи вчителів хімії та біології району. Передає свій педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків, семінарів. Постійно вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально – виховного процесу в школі.
          Користується авторитетом серед колег, учнів, батьків.
          
        


Директор НВК                      Н.М.Овсійко





З характеристикою ознайомилась                             ________________________
«____» ____________ 20___ р.


1 коментар:

  1. г-н педро зробив все можливо, щоб допомогти мені з судом, який я використовував для розширення свого лісопильного бізнесу, вони були дружелюбними, професійними та абсолютними жемчужинами для роботи. я рекомендую зв'язатися з будь-яким, хто ищет суд. pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити